torstai 25. heinäkuuta 2019

23.7. Kohti Saksaa

Tänään heräsimme Ruotsin Malmössä. Syötiin, pakattiin ja lähdettiin ajamaan kohti Juutinrauman siltaa. Sillalta oli hienot maisemat ja Tanskan läpi ajaessa silmään pisti tuulimyllyt, joita oli joka nurkan takana. Pysähdyimme Iso-Beltin sillan viereen, jossa lounastimme kanasalaattia. Nam! Kuvia tuli otettua sen verran, että kohta varmaan puhelin räjähtää! Iltapäivä meni siinä ajaessa Tanskan läpi ja aika nopeasti oltiin Saksan puolella. Saksassa leiriydyimme Camping Elbdeichissa. Siellä oli lampaita! Iltapalaksi/illalliseksi söimme pasta bolognesea ja sen jälkeen hammaspesun ja lampaiden paijauksen kautta nukkumaan. Keskiviikkona nokka kohti Hampuria!

-Saara

Tiistaina aaulla heräsimme Malmön lähellä sijaitsevalta leirintäalueelta. Yöllä oli satanut, joten teltat olivat märkiä. Aamupalan syötyämme ja bussin pakattuamme lähdimme kohti Tanskaa. Matkalla kävimme kaupassa. Ylitettyämme Juutinrauman sillan pidimme lounastauon ja otimme kuvia Ison-Beltin sillasta. Lounaan jälkeen ylitimme loputkin sillat. Loppumatka leirintäalueelle Saksaan oli bussissa istumista. Hampurin lähellä oleva leirintäalue oli ihana ja lampaat olivat vielä ihanempia. Söimme, pystytimme teltat ja menimme nukkumaan.